lördag 24 september 2011

Inlägget jag kommer ihåg allra bäst...

Jag har skrivit ett inlägg tillsammans med Stationsvakt en gång i tiden där vi helt enkelt gjorde en iframe av varandras inlägg så att man såg inläggen så att säga i oändligheten. Vi skapade tillsammans ett slags evig loop ungefär som min tanke om att ha spegel i tak och golv på toaletten så att man så att säga sitter och skiter i oändligheten.

Det roligaste var att vi knasade till det för statistiken så att den blev helt otroligt hög. Jag gissar att man kan göra samma sak och rama in reklam som man får pengar för visning och på så sätt komma upp i ofantliga summor.

Det är kanske så jag ska tjäna mitt uppehälle i framtiden att skapa bloggar som speglar i varandra. Jag minns ett inlägg som jag skrev då någon dog. Inläggen blir annars mest en sörja ett slags raljerande om ingenting till ingen nytta. Inte kommer jag att minnas det här inlägget om ett år.


2 kommentarer:

  1. Spelet portal fanns ju inte på den tiden, men det här känns lite besläktat.

    SvaraRadera
  2. Jo helt klart. Jag har sett folk spela 2:an, men inte spelat själv.

    SvaraRadera