lördag 13 februari 2021

Praktiken går så bra och jag trivs med mina nya kollegor

Vallentun, Snöfall i solsken
Av: Bengt Båvegård
Jag måste säga att jag är glatt överraskad av mina nya kollegor. Dessutom har jag bra arbetsuppgifter. Jag arbetar med att tillgängliggöra skolverkets webb och framförallt deras pdf. Det känns meningsfullt att arbeta för att göra världen litet mer meningsfull och så att fler får tillgång till myndighetens dokument.

Att ha praktiken hemifrån just nu känns helt ok oavsett om det vore kul att träffas litet mer över kaffe och umgås. Jag har helt klart kunskaperna och är tycker det är lätt att sätta mig in i hur Adobe Acrobat Pro fungerar och vilka funktioner det finns.

Det funkar också med att promenader runtomkring där jag bor. Just nu visar sig vädret från sin vackra sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar