tisdag 19 januari 2021

Praktik på skolverket

 Jag har gjort min första arbetsdag på skolverket och känner att jag trivs. Min handledare är jättebra och har svarat bra på alla mina frågor. Det känns helt rätt att arbeta med tillgänglighet och se till att fler har möjlighet till en bättre upplevelse.

Det känns roligt att jag genom att skriva på min blogg att jag är känd. Det visar att min tanke med att flera ska ha möjlighet att göra sin röst hört via bloggar och inte alltid bara media media media. Vi lever i en värd som sociala media och att media fortfarande skriker högst.

Praktiken är också anpassad efter mina svårigheter och det känns bra att faktiskt göra den på distans eftersom jag är en riskgrupp. Hoppas att vaccinet ska kunna göra det möjligt för allt fler att faktiskt mötas irl. Jag hoppas också kunna göra smärtterapi med bragee kliniken irl.

Känns skönt att skriva igen på bloggen eftersom det ju var ett ganska bra tag sedan sist. Fick prata om SEO och mina erfarenheter i mitt företagande. Det är kul att göra meningsfulla saker igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar