söndag 21 juni 2020

Ett boktips om lycka

"En liten bok om lycka" av Michael Dahlin är underbar. Jag lyssnar på den som en bok och känner att jag blir litet lyckligare och tänker på hur jag själv försöker att möta mina egna depressioner. Det känns mer positivt att vara ständig optimist och glad mest hela tiden trots mina svårigheter.

Om du ska läsa någon bok i sommar så läs Michael Dahlins bok "En liten bok om lycka". Se att livet har mycket att ge och njuter litet mer av livet. Vi är en produkt av våra gener men är också en del av våra egna val. Jag väljer alltid det positiva sättet att leva.

Fira det du njuter av. Vi måste se till att inte tro det sämsta om framtiden utan att ha positiva bilder. Vi är vad vi gör och blir vad vi tänker. En positiv inställning är avgörande hur du mår och hur din lycka har möjlighet att växa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar