tisdag 21 november 2017

Firefox Quantum

Jag är imponerad över hastigheten hos nya Firefox Quantum och måste säga att den övertrumfar Chrome och andra webbläsare jag har prövat. Använder firefox eftersom jag gillar att sprida mina mina appar och inte vara för beroende av google och se till att internet inte blir lika med google.

Jag tycker definitivt att du ska prova Nya Firefox Quantum om du inte redan har gjort det. Gränssnittet är dunderskönt och rikt på kontrast med snabba väga till de funktioner du använder. Man har också börjat ett samarbete med Pocket så att du enkelt kan läsa artiklar, se filmer mm på din telefon eller andra enheter. Håller på att prova den funktionen och än kan jag inte säga om det är bra eller dåligt.

Snabbåtkomst till funktioner och de är enkla att se i webbläsaren så att du inte behöver kunna massa snabbkommandon eller veta var du ska gå in i för att komma åt dem. Mycket imponerad över enkelheten och snabbheten i Firefox Quantum. Dessutom så gillar jag designen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar