fredag 24 maj 2013

Idag ska jag prata med Försäkringskassan

Idag har Försäkringskassan bokat en tid då vi ska prata igenom en del frågor som de har. Det känns väl bra att det händer någonting men jag vet inte hur jag ska göra ifall jag får avslag från min ansökan. Jag får väl stå där handfallen. Jag har ingen aning faktiskt men det känns som jag hellre åker till kina och blir munk än att sälla mig till urstressade lärare med risken för en ny stroke.

Jag vill ju gärna ge mer än jag kan. Det har ju två stroke redan bevisat. Det är väl bara att låta tiden ha sin gång. Det är ingen ide att göra framtidsplaner innan det. Skönt att åka och fiska med brorsan sedan för att koppla av. Jag behöver komma ut i naturen och bara känna vinden. Mitt blodtryck har varit högt igen den senaste tiden och jag behöver komma iväg och slappna av en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar