söndag 12 maj 2013

En otroligt lyckad helg

Efter tre olika bra föreläsningar och att ha umgåtts med en massa olika personer som har samma sjukdom som jag, SLE. Det var en otroligt lyckad helg men också rätt tung eftersom det kändes viktigt att koncentrera sig och vara med.

Jag tycker att alla föreläsningarna gav olika saker och var personliga. Alla verkade också delta och ställde frågor. När jag kom hem så somnade jag på soffan innan middag, men vaknade sedan för att äta. Dukningen var gjord innan jag somnade till och fick en behövlig tupplur.

Jag hoppas verkligen att vi kan göra om det här nästa år och att det är ett lika bra arrangemang. Det var verkligen serverat samtidigt som alla hjälpte till med det som fanns att hjälpa till med. Bra jobbat Karin och Anna. Helt suveränt.

2 kommentarer:

  1. Tack Bengt!
    Och tack för ditt sktiva deltagande!

    SvaraRadera
  2. Tack Bengt! Det värmer! Och tack själv för att du bidrog med dina erfarenheter. Kram

    SvaraRadera