lördag 1 december 2012

Kortisonminskning

Eftersom jag håller på att gå ned i kortison så är jag litet tröttare. Jag försöker att motverka det genom att samtidigt försöka träna och röra mig. Det har än så länge fungerat bra. Jag tycker att jag har gått ner med en halv tablett och samtidigt funkar jag bra. Nu är det dags att prova ytterligare en halv tablett.

Jag tror att jag har goda chanser att lyckas. Min dietförändring har fått ned mitt undre blodtryck och jag hoppas att det ska se till att hålla mina andra kroppsfunktioner stabila. Det verkar också funka att se till att röra mig mer för att hålla uppe energinivåerna. Så på det igen och försök minska kortisonet ytterligare.

Jag tränar genom att försiktigt springa och genom min Wii. Det är också bra att ta raska promenader. Jag gör det genom att gå varje dag till och från hämtningen av min son.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar