söndag 11 november 2012

Min bärbara har en massa problem..

Det verkar som om jag måste omformatera min bärbara. Tror att den har en massa problem pga av för många hårdvaru avstängningar. Det gäller att plocka bort viktiga filer ifrån den och sedan göra en utrensning av systemet och starta på nytt.

Fördelen är att då jag kör Dell så finns det en ny version i en egen partition så det är rätt lätt att göra att ställa om den till fabriksinställningarna. Det jobbiga är att mycket av filer kommer att försvinna och man får börja om.

Jag har dock inte så mycket filer här utan det är mer min fru som får plocka bort viktiga filer. Datorn bruka bli bättre efter en reset så den kommer att funka bättre.

2 kommentarer:

  1. Hej

    Ked af at høre, at du har problemer med din Dell.

    Jeg håber at en formatering hjælper, ellers er du meget velkommen til at sende mig en mail med servicetag+detaljer, og jeg ser gerne på sagen.

    Held og lykke herfra

    Med venlig hilsen

    Karina Hansen
    Dell | Social Media & Communities Professional
    Følg os på Twitter: @DellLyssnar

    SvaraRadera
  2. Problemet är att min dotter har stängt av datorn via hårdvaran. Det är min frus dator och den har inte så mycket som vi inte kan avvara. Så antagligen kommer en fabriksomstart göra datorn snabbare.

    Jag funderar också på att byta ut virusskyddet men det är 162 dagar kvar på det så det är inte helt akut.

    SvaraRadera