lördag 13 oktober 2012

Vaknade tidigt med ont i hjärtat

Jag vaknade i morse klockan fem med ont i bröstet på fel sida. Nu har det försvunnit och jag är lämnad med mina funderingar om sömnsvårigheter pga förkylning. Även om det är kanske en tillfällighet så är det inte bra. Det känns inte som jag är utvilad och behöver sova litet till.

Det känns konstigt eftersom jag har sökt för problemet tidigare att jag inte sover tillräckligt bra och att jag vaknar för tidigt. Jag får inte sova ut. Det blir klart bättre när jag suttit uppe en stund. Jag borde dock gå och få ytterligare en sovstund men det är svårt att somna om.

Jag vet att jag borde kontakta läkare men problemet är att jag inte får gehör för det här problemet eftersom det är så flyktigt. Tankfull och vet inte vad jag ska göra. Ett problem som uppstår pga förkylning och är flyktigt men dödligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar