torsdag 11 oktober 2012

Höstmörkret får vintern att verka närmare

Det är igen mörkt och ruskigt ute och får vintern att verka närmare. Samtidigt är det en tid att vara inne men ändå kreativ. Jag har alltid gillat hösten och det slår mig att det nu är okej att inte vara ute och vistas i solen.

Veckan har varit händelserik trots att det inte har känts optimalt. Min son har haft en hjärnskakning. På Söndag ska jag på ett möte med Miljöpartiet där vi kommer att försöka att föra vidare kunskap och erfarenheter från de olika nämnderna.

Känner att det börjar ta emot litet just nu. Jag tror dock att det gäller att låta schemat falla på plats. Det är också viktigt att jag låter mindfulness ta den plats som det behöver trots att omvärlden hela tiden har krav. Det är ingen idé att springa för fort och försöka pressa på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar