lördag 6 oktober 2012

Har ändrat litet på min sida om SLE

Jag har ändrat litet på min sida om SLE där jag numer har en bild om hur man tar kontakt med andra som har SLE. Jag vet av erfarenhet att det kan vara svårt att komma i kontakt med andra som har SLE.

Du mår mycket bättre av att kunna fråga andra som har samma svårighet och vet hur det är att leva med SLE. Gruppen är helt otrolig eftersom jag inte varit med i någon mer positivare grupp. Man delar livets framgångar och livets svårigheter med varandra för att kunna ge tips och stödja varandra när det känns svårt.

Här kan man också fråga om mediciner och hur de fungerar och mycket mer. Det känns bra att kunna hitta ett stöd i alla personer runt om i landet med samma diagnos. Eftersom det också är svårt att få diagnosen SLE av olika skäl så är du också välkommen om du undersöks för SLE eller har "SLE liknande sjukdom".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar