fredag 26 oktober 2012

Fredag = värmefilt + Mackmyra single malt

Njuter med att plocka fram värmefilten som jag hoppas ska värma mig under kalla vinterkvällar. Dessutom så sitter jag nu framför datorn och njuter med en god Mackmyra single malt.

Det är höstlov och jag kommer att vara ledig under hela lovet. Jag hoppas att jag kan ta nya tag efter lovet under nya förutsättningar. Mitt arbete ska fortsätta och jag måste finna en ny tillvaro. Jag tänker tillbaka på hur det var innan stroken och jag gjorde "Tysta ord och talande bilder".

Det känns som om man måste skapa ett nytt tempo och gå i nya skor. Inte låta lockas i samma tempo och samma dödande attityd att vara till för alla. Det ligger i min strategi att tala om det för alla. Det är viktigt att gå långsamt och inte fångas av tempot. Lyssna på sig själv i oändlighetens brus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar