onsdag 17 oktober 2012

För ett år sedan,,,

För över ett år sedan började jag om med bloggen. Jag har ju bloggat sedan 2004 i olika former. Jag publicerade också Smile and Die. Det känns som jag har publicerat en massa olika stora och små inlägg som berättar om bruset i oändligheten vi kallar nu.

Skrivandet skapar en ständig ström av mer eller mindre nyttiga saker. Det håller mig levande och gör förhoppningsvis någon annan visare eller gladare. Det politiska har också gjort mer inslag på bloggen både i stort och smått, men det är ju inget nytt även om det är mer partipolitiskt.

Idag har jag hållit mig hemma och stressat av eftersom jag har känt mig stressad både från jobbet och det privata. Det har sänkt stressnivåerna och jag känner mig mer tillfreds med tillvaron. Det visar sig dock allt tydligare att skolan även om det har varit bra för mig också medför ett ökat tryck som jag inte vet hur jag ska relatera mig till eller vad det kommer att leda till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar