torsdag 13 september 2012

Skönt att allt går bra....

Efter mer än ett halvår på mitt arbete och jag är igång och arbetar måste jag säga att min stroke har gett med sig. Jag vet att den finns där men inte mer. Det kommer krävas väldig stor trötthet eller ett trauma för att symptomen ska visa sig igen.

Det är möjligt att arbeta sig tillbaka efter en stroke. Det är dock individuellt hur vägen tillbaka ser ut och hur jobbig den är. Det kräver svett och tårar det vet jag av egen erfarenhet, men man vinner på att pressa sin hjärna och kropp. Det gäller att vara envis som synden och inte ge upp.

Visst det är individuellt hur långt man kommer men du kan ALLTID förbättra dina möjligheter i vardagen som gör det livet mer njutbart att leva. Det enda som sätter gränserna är du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar