tisdag 14 augusti 2012

Arbetat på skolan idag

Roligt att få bra kritik av min nya/gamla rektor idag. Lasse har tyvärr slutat för att gå vidare mot nya nobla mål. Vi kommer att få en tillförordnad rektor som jag är nöjd med eftersom vi har arbetat tillsammans tidigare och hon är medveten om min situation. Jag har ändrat en del i biblioteket och har arbetat i Science idag.

Det känns som vi har fått ett bättre och öppnare bibliotek. Jag har även konstruerat en del papper om olika saker t. ex information om Wikipedia om hur det fungerar. Tanken är att låta texterna skall läsas av kollegiet och förändras. För att sedan plastas in och sättas på plats.

Imorgon skall alla vara på plats och det känns extra roligt att få träffa alla igen efter en så lyckad sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar