måndag 16 juli 2012

Sommar och allt känns underbart...

Det känns bättre än någonsin. Jag har inte gått tillbaka i min sjukdom och det känns skönt. När jag var hos läkaren så hade jag ett juste blodtryck och undertrycket låg på 72. Måste nog dock äta mer grönsaker för att fortsätta min diet. Det blir litet för mycket socker och andra saker som inte bra under ledigheten.

Jag ska nog ta en tur till centrum för att bara handla grönsaker. Även om de fort blir dåliga är det bra att försöka hålla dieten vid liv. Det är mycket svårare än under arbetstid.

Det kommer bli roligt att gå tillbaka till arbetet för jag känner ingen ångest över att börja 50% snarare tvärtom. Jag har en del inventariearbete kvar att göra så det känns som jag definitivt har kvar att göra.

 Ska lägga timmar på biblioteket för att underhålla och bygga upp. Jag behöver sätta upp affischerna om sökning, källkritik och forskningsartikelns innehåll. Det kommer jag att försöka göra innan de andra lärarna är på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar