söndag 13 maj 2012

Funderar på att köpa Endomondo sports tracker...

Laddade ner en ny lovande app till min telefon Endomondo Sports tracker och jag funderar allvarligt att köpa appen. Du får alla din statistik på deras hemsida om dina träningsresultat så att du kan jämföra den med andra och delta i olika utmaningar. Man kan välja vilken sport du tränar och lägga in dina resultat så du vet om du har löptränat eller styrketränat.

Med varianten som man köper så får man också höjdskillnader och mycket mer. Jag tycker appen är värd att köpas. Den kostar ändå mindre än en tidning. Det känns också som ett sätt att komma igång med min träning.

Uppdatering:  Jag köpte appen Pro ändå och eftersom jag tyckte att den är en billig start på att komma igång med träningen. Samtidigt blir det enkelt att följa framgångarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar