torsdag 3 maj 2012

Blogga för att roa och oroa

Jag tjänar inga pengar och jag gör ett inlägg när jag känner för det. Innan ordet blogg var känt för allmänheten så började jag blogga 2003 och jag har även podcastat. Jag har lärt mig att bloggandet kan bli en last. Du tjänar på att blogga om något som du brinner för och har en passion för.

Har du som mål att tjäna pengar så kommer du bli besviken för ytterst få gör pengar på bloggandet. Jag bloggar för att roa och oroa. Jag tycker fortfarande att det är roligt att skriva och anledningen är att jag skriver bara för att jag känner för det och struntar i det om jag inte har någon lust.

Sociala medier kommer att spela en allt viktigare roll i nästa val. Där kan politiker möta sina väljare nära. Närheten är av vikt eftersom vi alla vill känna oss behövda och sedda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar