måndag 10 oktober 2011

Vallentuna Fria - ny lokal tidning online

Nu har det startat en ny lokaltidning på internet som gör lokala nyheter. Vallentuna Fria ger dig det nyaste direkt på nätet. Jag tycker det här är ett välkommet initiativ.

Hoppas bara den håller sig någorlunda fri från reklam så att man kan läsa första sidan. Det är tydligen gratis att ha reklam på sidan under resten av 2011 så jag kommer nog antagligen att försöka få in en blänkare om min bloggsida.


Hur som så är det ett spännande tillskott av den lokala pressen och kommer att växa. Jag skulle vilja se en app där du har tillgång till det senaste nytt och kan läsa på tåget i din telefon. Det ska bli roligt att se hur den växer. Jag tror att det här har all möjlighet att bli populärt på Roslagsbanan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar