torsdag 6 oktober 2011

Stötte på min aikido tränare på stan

Foto: Bengt Båvegård "Invecklad"
Vi brukar alltid ha trevliga stunder där vi pratar om träning och mycket mer som livets stunder ger. Jag pratade bland annat om att ketchup är umami och varför vi bör värdera det mer.

Diskussioner om en eventuellt kommande bok som vi skriver tillsammans och hur vi ska gå vidare i upplägget kring det. Jag har haft det svårt att komma vidare och få in skrivlust även om jag skriver om ditt och datt här. Vi kom överens om att göra ett nytt försök.

Min gamla arbetsplats har en konstskola som har ett vernissage på nätet.  Jag kände att jag var tvungen att testa gränserna och laddade upp ett "foto" som jag kallade för "invecklad". Konstig iofs och det kan ju vara konst i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar