onsdag 19 oktober 2011

Inväntar beslut för framtiden

Jag inväntar ett möte om framtiden och det känns ovisst att invänta arbetsförmedlingen och försäkringskassans beslut om min framtid. Jag har sagt till mitt fack att komma och BOSSE. Så vi blir ganska många människor.

Jag ska träffa BOSSE innan mötet och lägga upp strategi. Försöka komma på hur jag vill ha det. Facket är med för att jag fortfarande är anställd på Stockholms Stad som fortfarande är ansvariga för min rehabilitering.

Ännu har jag inte funnit någon lösning och jag har sedan min handläggare på försäkringskassan velat mellan en tjänst och sjukersättning. Jag behöver en mer stabil tillvaro och som det är nu så springer jag mellan olika rehabersättningar, sjukdom och anställning. Det känns inte som om jag kan fortsätta så här i 20 år till innan jag får sjukpension.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar