tisdag 11 oktober 2011

100 inlägg under en månad

Det här är det 100:e inlägget under en månad. Min publiceringstakt har varit hög, men jag har också publicerat material från min grupp i facebook om stroke rehabilitering. Det har jag gjort för att samla det på ett ställe och för att få fler att läsa samma innehåll.

Samtidigt har jag skrivit olika reflektioner från min verklighet och politiska tankar. Jag kommer att fortsätta publicera, men kanske inte i samma höga takt.

Jag kommer fortsätta redogöra för min politiska ståndpunkt i olika politiska frågor, komma med olika tekniska tips, publicera mina fotografier med jämna mellanrum. Du får givetvis kommentera och tycka. Det verkar som allt färre hinner med eftertänksamhet och kommenterar allt färre saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar