fredag 16 september 2011

Uppe tidigt igen...en ond cirkel

Jag känner igen mitt gamla mönster delvis att vara uppe tidigt. Skillnaden är väl att jag inte sitter uppe på nätterna utan får en natts god sömn. Nu har AF frågat om jag inte skulle arbeta 22 timmar om dagen för att testa. Jag känner att det kommer antagligen lätt leda in till ett dåligt sömnmönster.

Frågan är om de sakta vill att man helt enkelt ska bli frisk eftersom de tvingar en till att utmanas hela tiden. Jag måste nog gå till min läkare och få det svart på vitt att det inte är bra för mig att stressa min kropp ytterligare. Jag har tränat hårt och de sjukgymnasterna jag mötte under sjukgymnastdagarna på mässan i Älvsjö tyckte nog de flesta att min återhämtning var fantastisk. Jag stod där med andra och sålde Olivia Rehabilitering. För mig var det en utmärkt träning med så mycket folk.

Jag ska på måndag till vårdcentralen för att ta några prover kommer då att passa på att få en telefontid med min läkare. Jag har också en del ställen att prata med per telefon om ny arbetsträning bl a ska jag ringa Miljöpartiet då jag har fått en lysande idé.

Tanken är att arbeta med e-learning och sätta upp ett distansutbildningssystem. Vi har fått erbjudande om att vara med om kurser och varför inte ge fler möjligheter att delta genom att använda en e-learning plattform? Det passar mig och det passar Miljöpartiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar